2012. nov. 11.

Nyeremények, ajándékok. De honnan?

Ahogy mondtam, egyből újra itt a lehetőség a játékra. Amióta blogolok részt vettem néhány játékban más kreatív blogokon és időnként még nyertem is. Jutka legnagyobb örömére, ugyanis leginkább hozzá kerül a nyeremény. Na de persze nem mindig! Nekem is kell valami! Ezeket a csodás alkotásokat eddig nem mutattam be a blogon, mert "hátsó" szándékaim voltak. Remélem a készítők nem haragudtak meg érte, bár akkor, náluk természetesen megköszöntem. Eljött az idő, a bemutatás örömteli pillanata. Most arra leszek kíváncsi, mennyire ismerjük blogtársaink munkáját, alkotásait. Mutatom a képeket, egy-két információval segítek, vagy éppen nehezítek. Ki-ki döntse el maga! A feladat pedig, honnan érkeztek ezek a szépségek, kik a megálmodói és elkészítői?
1.
Egy többfordulós játék fődíjaként vehettem kézbe, telis-tele a legjobb receptekkel, amikből már a megjelenés előtt is készítettem, na jó, próbáltam készíteni valamit. Nagyon finom volt, de a szakácsnő fotóival köszönő viszonyba sem került a süti. Sajnos kellett volna némi tapasztalat!
2.
Ajándékként kaptam, nem volt játék a megnyerésére. Nagy volt a meglepetés!
3.
Ez a csodás kollekció sem nyeremény volt, persze nem "csak úgy jött", mindennek meg van a magyarázata.
4.
Egy hosszú játék napi nyereménye ez a fülbevaló. Én először angyalkának néztem őket, de nem azok. Sokan játszottunk, minden nap nyert valaki, mindenki adott és kapott.
5.
Ez talán még nagyobb meglepetés volt, ugyanis ezt a medált nem én nyertem! Viszont tettem egy dicsérő megjegyzést rá, és a nyertes nekem ajándékozta! (a készítő és az ajándékozó nevét is elfogadom megfejtésként)
6.
Ismét egy fődíj. Úgy látszik érzékem van a végső győzelemre.
7.
A készítő nem blogol, viszont Tiffany-val foglalkozik, ráadásul ő is Egerben lakik! Sajnos személyesen nem ismerem, lehet hogy nem is tud rólam. Én viszont már láttam a munkáit igaziban, ti pedig találkozhattatok vele a Meskán.
8.
Ennek semmi köze a bloghoz és a kézművességhez. Érdekel úgy általánosságban a sport, időnként részt veszek nyereményjátékokban webáruházaknál, Facebookon és egyéb helyeken. Itt azt kérdezem, milyen sportággal kapcsolatos játékon vettem részt? Megsúgom, nem póker.

Nagy bajban vagyok az értékeléssel, ugyanis a saját munkáját mindenki ismeri, arra nem illik megfejtést küldeni. Viszont kevesebb kérdésből nehezebb több jó megfejtést küldeni. Arról nem beszélve, vannak olyan képek, amik ugyanonnan érkeztek. Ezért nem tehetem meg, hogy a legtöbb helyes választ adó nyeri a tocsa-t. Szerintem az lesz a leghelyesebb, hogy aki legalább egy jó tippet ad, sorsoláson vesz részt. A legtöbb helyes választ adó nevét kétszer teszem be a kalapba. A szerencsés pedig lép egyet a tocsa pontversenyben.
Kell még egy határidő, mondjuk november 15 éjfél. Addig várom az e-mail üzeneteket. Kellemes fejtörést kívánok!





2 megjegyzés: