2014. febr. 1.

Szilveszteri szerzemény

Még a múlt évhez kapcsolódik az alábbi történet. Szilveszterezni indultunk Hajdúszoboszlóra, amikor megláttuk. Néhány házzal volt csak odébb, ott állt egy pusztuló félben lévő régi, kis ház kapujában. Csak állt ott magányosan, elgondolkodón a téli hidegben. Én vettem észre, és nem mehettem el mellette csak úgy. Meg kellett állnunk, hogy megmentsük. A legtöbb társa hasonlóképpen végzi. Időnként megjelennek kerítésnek, kapunak vagy éppen falnak támaszkodva. Bárhol, bármikor. Nincs szabály. A szerencsés, vagy éppen csak figyelmes megtalálók pedig egyszerűen magukhoz veszik. Vannak akiknek már egész gyűjteménye van hasonló alkotásokból. Általában falapra, szekrény ajtóra készülnek. Az alkotó pedig egy egyszerű ember, aki nem mellékesen franciát tanít egy középiskolában, akinek már számos kiállítása és karikatúra felkérése volt. Ki ő? Aki az első helyes választ adja, az kétszer kerül a kalapba. A többiek csak egyszer. A tét pedig a pontverseny folytatásaként egy tocsa (ha már tavaly nem fejeztük be, akkor majd az idén). Határidőt is szabok, 2014. február 09 éjfél. Lássuk, kik látogatnak még ide!






3 megjegyzés:

  1. Bevallom, még nem is hallottam róla, de most utánaolvastam. :)
    A megoldás: Fekete Valér

    VálaszTörlés
  2. Fekete Valér a megfejtés. Nem hallottam eddig róla........A honlapját nézegetve, tetszenek a rajzai :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát, nahát! Egy újabb fecske! Örülök.

    VálaszTörlés