2014. jan. 3.

Év végi meglepetések

Adós vagyok néhány év végi meglepi bemutatásával.
Úgy kezdődött, hogy egy éve kaptam többek között egy gyönyörűséges nyakéket norono jóvoltából, és szerettem volna most is valami hasonlót a fa alá tenni. Timelt kértem meg, aki örömmel vállalta. Cserében egy angyalkát választott.

A tavalyi nyakék és nem mellékesen a kedvenc könyvjelzőm.
Timel nyakéke, ami szintén olyan nagy sikert aratott, mint a a tavalyi.
Ő pedig a csere angyalka.

Egy lánc játékban is részt vettem, MrsSame indította. Igyekeztem utolsónak jelentkezni, hiszen így küldhettem neki ajándékot. Én már annyi mindent nyertem nála, szerettem volna egy kicsit viszonozni. Lina volt igazán meglepve, amikor egy férfit kapott maga után, de nagyon jól vette az akadályt. Itt is köszönöm.

Melindának pedig útra kelt egy másik angyalka, hiszen neki még nem volt, legalábbis úgy emlékszem.


2 megjegyzés:

  1. Ó, mennyi szépség egy helyen! Az angyalka vigyázza a munkámat, a monitorom melletti kislámpán lóg. Nagyon szeretem őt:)

    Örülök, hogy tetszik a medál, sok örömet hozzá a párodnak!!

    Köszönöm a cserét, nagyon élveztem!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a kis angyalkámat,amint az új lakásba költözünk méltó helyet keresek neki.
    Még egyszer köszönöm az ajándékot!

    VálaszTörlés