2011. nov. 3.

Könyvajánló

Bemutatkozó soraimból tudhatjátok, szeretek olvasni. Azt mondjuk nem, hogy rengeteg könyvem van otthon, de nem is nehéz következtetni rá. Nemrég csatlakoztam a trnd Magyarország csapatához, ahol különféle dolgokat lehet tesztelni. Képzeljétek, lehetőséget kaptam a legújabb projektben a részvételre! Ez az olvasási szokásokhoz kapcsolódik, amelynek keretén belül, rendelkezésemre bocsátották Suzanne Collins: Az éhezők viadala c. könyvét.

Néhány próbafejezetet a trnd honlapján elolvashattam, amit most Ti is megtehettek itt. Nekem nagyon tetszett ahogyan indul, ami a könyv első kb. 30 oldala volt. Úgy éreztem ezt a könyvet feltétlenül el kell olvasnom. Jelentkeztem, kiválasztottak, ma megkaptam! Szuper!


Kaptam még 10 nyomtatott próbafejezetet (a könyv első formája, hogy nyomdai tudásomat is csillogtathassam, hiszen ezelőtt egy fél évvel még egy nagy nyomda karbantartási vezetője voltam, csak sajnos tönkrementünk, pedig milyen jó könyveket készíthetnénk még most is!), amit majd szétosztok ismerősök között, hátha kedvet kapnak az elolvasására. Akkor jöjjön egy kis kedvcsináló, a hátoldal, ami könyv vásárláskor az első benyomást adja.
Jónak tűnik, ugye? Én szeretem a sci-fi és fantasy regényeket, főleg ha űrhajó is van benne. Normális vagyok szerintetek? Na ebben speciel nincs űrutazás, de ettől a kis hibától eltekintek. Amit egyelőre elmondhatok, újszerű történet egy lehetséges földi jövőben, amit nem szeretnénk, ha megvalósulna. Szimpatikus fő karakterek, izgalmas várakozás, mi jöhet folytatásként? Nem tudom milyen könyveket szerettek, de ha rám hallgattok, elolvassátok. A folytatással pedig jelentkezem. Most megyek olvasni.

A napokban többfordulós játékkal jelentkezem, figyeljetek, jönnek egymás után a feladatok! Szerintem az is újszerű lesz, nem csak a könyv témája. Kíváncsi leszek, mit fogtok hozzá szólni?

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Csaba! :)
    Engem sajnos nem választottak ki, de a próbafejezet elolvasása után felkerült a könyv a kívánságlistámra!
    Jó olvasást!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg izgalmas könyvnek tűnik! Köszi az ajánlót!

    VálaszTörlés