2012. szept. 23.

Ki maradt talpon?

Én sajnos nem! De a tippelők sem! Aki megnézte a felvételt láthatta, nem voltam túl szerencsés. Egy főjátékost végig álltam, nem választott ki. Pedig szerettem volna vele játszani! A következőnek egyből én kellettem, de két passz ellen nincs sok esély. Viszont nem is kellett neki, számomra megoldhatatlan feladványt kaptam a 6. kérdésben. Összességében viszont jól éreztem magam. Érdekes volt, bár kissé fárasztó. De jól esik visszagondolni rá. Aki nem látta és érdekli, megnézhet itt: http://videotar.mtv.hu/Videok/2012/09/21/19/Maradj_talpon__2012_szeptember_21_.aspx

A 10-es lyuk felett álltam, aztán oda hulltam alá. Senki nem találta el, így sorsoltam.
Gratulálok a nyertesnek, mindenkinek köszönöm a részvételt, és figyeljétek a további híreimet! Örülök hogy velem vagytok!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!Odáig eljutni is nagy dolog:)))

    VálaszTörlés
  2. Pénteken sajnos nem láttam, de most megnéztem....nagyon ügyes voltál...! De a lényeg: Mi van odalenn és milyen érzés volt leesni?

    Nyertesnek gratula!

    VálaszTörlés
  3. Én is csak most néztem meg. Szerintem nagyon ügyes voltál. Már az is szuper dolog,hogy bekerültél a műsorba.Hiszen nehéz és fárasztó volt a válogatás is. Gratulálok!
    A nyereménynek meg már előre örülök. Köszönöm! :D

    VálaszTörlés