2012. jún. 7.

Pályáztam

... a Creative Design magazin Facebook-os oldalán. A Kézművesek egymás között csoport tagja vagyok, mint sokan közületek is.

Idézem a pályázati felhívás egy részét.
"Lassan vége a tanévnek, napok múlva tombol a nyár..... Nyílnak a virágok, mindenki izgatottan lesi őket...
A virágok szirmait pedig látogatják a bogarak...
Ugyan ismerjük őket, mégis ritkán gondolunk rájuk, mint alkotásra termett jószágokra.
Tegyünk most kivételt és készítsünk velük pókos ékszert, varrjunk katicás párnát , horgoljunk kis pillangós ruhácskát, hímezzünk mézesbödönt méhecskével, készítsünk kukacos alma – mécsestartót.... és ezernyi ötletet használjunk fel arra, hogy a nyarat a bogarakkal együtt is várjuk!..."
Öt kategóriában, három alkotással lehetett nevezni, én az egyéb kategóriát választottam, hiszen ide fértek be a kis állatkáim.
Őket már ismeritek, hiszen mindet láthattátok, sőt! Csuszigát itt a blogon keresztelte el Monica. Ő éppen nem bogár, vagy pillangó, még csak nem is pók, de talán belefér egy csiga is, hiszen mégiscsak egyszerre kelnek életre a téli hidegek után.

A katicás fényképtartót nemrég készítettem. Még nincs másik katicás művem, de lesz majd.

A Tavaszi Csillangót pedig MrsSame játékán ajánlottam fel. A szerencsés nyertes Krealady volt.

A magazin Facebook oldalán június 10-13. között lehet szavazni.
Eredményhirdetés június 14-én.
Nézzétek meg a pályázók alkotásait, és ha úgy gondoljátok, dobhattok nekem is egy szavazatot. Természetesen csak akkor, ha megérdemlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése