2012. máj. 5.

Elballagott a vén diák

Ezt is megértük. Hogy telnek az évek! Mintha még most született volna és már 20 év telt el. Nem egyszerű szülőnek lenni. Az első gyerekkel szinte együtt nőttünk fel és hamarosan el kell engedni. Csak remélhetjük hogy jó útravalót adtunk, hogy amit lehetett megtettünk, és a jövőben még sokáig segíthetjük. Aztán jövőre a kisebb is elindul. El a nagyvilágba, de legalábbis tőlünk távol. Így öregszünk, észrevétlen. Hiszen olyan nagyon nem érezzük, csak a gyerekeken látjuk.




6 megjegyzés:

  1. Gratulálok nektek!
    Igen,egy kicsit furcsa,én is rácsodálkoztam,hogy már a "kicsi" is húsz,de így van rendjén,hadd induljanak neki az életnek...
    Sok sikert az érettségihez!
    (Én 53-ért aggódom hétfőn...)

    VálaszTörlés
  2. Ohh, hát, igen, ma láttam pár lányt a volt sulimból egyenruhában, elfogott a nosztalgikus hangulat, mert nekem is olyan mintha csak tegnap lett volna :D ...

    VálaszTörlés
  3. Csaba! Csak nem egy cipőben járunk? :))
    Nézz be hozzám. :))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nagyfiúhoz!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda helyes nagy fiad van!Hát igen, mi nem öregszünk, csak ők nőnek fel! :-)

    VálaszTörlés