2012. ápr. 26.

Áprilisi tocsa

Azt hiszem nem eléggé gyakori nálam a tocsa osztás, ezért adok egy újabb lehetőséget a megszerzésre. Legutóbbi bejegyzésemben egy lámpa javítás első lépéseiről írtam. Mielőtt folytatnám, nézzétek meg a képeket és mondjátok meg, mennyi üvegdarabot vettem ki a lámpából, ezekből mennyit cseréltem ki, és mennyit helyeztem vissza az eredetiekből? Tehát két számot kérek. Aki helyesen tippel, kapja a tocsa-t. A tippeket várom szombat éjfélig. Vigyázzatok, nem bontottam le a fél lámpát! Ha nem lesz helyes válasz, sorsolok egy nyertest. Jó számolgatást kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Szerintem négyet vettél ki (fehér és egy zöld) és egyet raktál vissza az eredetiből.

    VálaszTörlés
  2. 4 darabot vettél ki és ebből 3 db-t visszatettél,-szerintem furfangosan megtiffanizva- csak egy egész fehéret pótoltál. A számok: 4-3 :)

    VálaszTörlés
  3. Hát nagyon sokat gondolkodtam a dolgom, de én csak úgy tudom elképzelni, ha majdnem a lámpa felét szétbontod... De mivel segítettél, hogy nem ez a helyzet, inkább tippelek. Szerintem kiszedtél 16 db-ot, és ebből visszatettél 4-et. Tehát 12 db-ot cseréltél le. (Nem vagyok benne biztos, melyik két számot kell megírni, így inkább megírtam mindhármat. :) )

    VálaszTörlés
  4. Úgy látszik,hozzá nem értőként mindannyian másként okoskodunk: szerintem 9 darabot vettél ki,ebből 6 került vissza és hármat kellett cserélni. Feltéve,hogy a lámpa másik oldala ép:))

    VálaszTörlés
  5. Hát Csabi ez nem ér! Fogalmam sincs, hogy készül bármilyen tiffany munka! Én is csak tippelni tudok, szerintem a fehér részen 7 darabot szedtél ki és abból négyet vissza tudtál rakni.Lent nem látom pontosan, hogy le van-e törve a zöldből, ha igen, akkor 3-at kellett kiszedned és kettőt visszarakhattál belőle.
    Hű, most letörlöm az izzadságot a homlokomról, ennyi számolgatás-latolgatás után! :-)))

    VálaszTörlés
  6. A lámpa másik oldala ép, csak a látható részen dolgoztam. Megsúgom, hogy eddig egyetlen tipp sem jó. Ha gondoljátok, próbálhattok újabb tippet adni.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Csaba!
    Olvasni szoktalak, de csak csendben (nem sokszor teszek megjegyzést), inkább csodálom a kezed közül születő szépségeket. Most én is megpróbálok tippelni, hátha sikerül.
    Szerintem 6 darabot kellett cserélni (egy zöldeset és öt világosat), és ezen felül legalább három zöld üveget meg kellett igazítani, de azokat vissza lehetett tenni csere nélkül. Ez persze csak akkor igaz, ha a törött világos darabokat ki lehet szedni úgy, hogy nem kell bontani körülöttük. A technológia ismerete azért nagy előnyt jelentene.

    VálaszTörlés
  8. Ez volt az első ilyen jellegű javításom. Azt hiszem csak a szerencsén múlik, hogy mennyire kell szétszedni. A törött üvegeket mindenképpen ki kell venni, és hogy körülöttük mi történik... Teljesen kiszámíthatatlan, melyik üveg mennyire ragaszkodik. De várakozáson felül jól sikerült szétszedni.

    VálaszTörlés
  9. Akkor újat tippelek! :) Hármat szedtél ki, és egyet se raktál vissza, mind kicserélted.

    VálaszTörlés