2012. márc. 26.

Közvéleményt kutatok

...játék ügyben.
Már régen játszottunk, nem gyűlnek a tocsa-k. Pedig aki először összegyűjt belőle 10-et, az kap valami meglepit. Hogy mit? Fogalmam sincs! Arra is gondoltam, hogy amikor elérjük ezt, a többiek pontjait törlöm. De lehet hogy az új körben, akik az elsőben nem nyertek nem a nulláról indulnak majd. Viszont most nincs semmi új Tiffany-s játék ötletem, új dolgokat nem tudok mutatni, ezért is pang egy kissé a blog. (meg közben várom a Maradj talpon TV felvételt, de nem akarnak szólni...) Azért majd igyekszem felpörögni. Viszont most játsszunk! Nagyon egyszerű feladatot adok. Akik hangosan kiabálják, hogy szeretnének a végső győztesek lenni, szívesen gyűjtögetnének tocsa-t, azok tegyék ezt meg! De ez még nem elég! Azt is kérem, mindenki írja le, mi lenne a szívének kedves nyeremény? Azt tudjátok milyen nyeremények vannak a különféle blogokon, úgyhogy ehhez mérten vágyakozzatok. De azért nem kell teljesen visszafogni magatokat, csak lehetőleg ne Tiffany állólámpát kérjetek, mert az nem fog menni. Választhattok a munkáimból, másoknál látott ötletekből, saját ötleteiteket is szívesen fogadom. Bármi jöhet. Hogy majd mi lesz a nyeremény, azt még nem tudom. Még az is lehet, hogy a győztes azt kapja, amit szeretne. Majd meglepődik! Ha azt kapja, azért, ha nem, akkor azért. Az biztos, a legnagyobb odafigyeléssel, odaadással és szeretettel készítem el. Majd elfelejtettem! A megjegyzést írók között sorsolom ki az aktuális 1 tocsa-t.
Várom a kívánságokat március 31. éjfélig. A bolondok napján sorsolok, de az nem lesz  áprilisi tréfa!

3 megjegyzés:

  1. Jó hangosan kiabálok!!! :D
    Ablakdíszt szeretnék. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök a játékodnak. én ablakdíszt szeretnék, ha lehet nyuszisat, mert a nevem kötelez. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor kiabáljunk együtt a többiekkel,hadd gyűljenek a tocsák:))
    Én egy füstölőpálcika-tartónak örülnék (na jó,másnak is,de az nagyobb falat:))

    VálaszTörlés