2012. febr. 23.

Talpon maradtam!

Legalábbis még egy ideig. Tegnap Maradj talpon! válogatáson vettem részt. Titoktartási nyilatkozatot írtunk alá, de azt hiszem néhány apróságot megoszthatok.
Először is fotó készült mindenkiről, sorszámmal a kezében.

Aztán egy általános elbeszélgetésen vettünk részt, ahol aki le tudta nyűgözni a szemben ülő interjúztatót, az tovább mehetett a második fordulóba. Nem hiszitek el, kivel találkoztam ott! Egy Tiffany-s hölggyel! Szerintetek mekkora esélye van egy ilyennek? Hihetetlen! Most nem mondom meg ki ő, de a honlapját én már többször is nézegettem. Kaptam egy-két tanácsot, és nagy örömömre szolgált, hogy én is tudtam neki újat mutatni. De szerintem nem csak ezért engedett tovább, volt még egy-két dolog a tarsolyomban. A többség elvérzett az első fordulóban, néhányan mehettünk tovább, ahol egy műveltségi tesztet töltöttünk ki 10 perc alatt. Azt kell mondjam, nem volt könnyű. Ezen is szerencsésen túljutottunk hárman, így a jövő héten próbajátékon vehetek részt. Ha az is sikerül, akkor jön a TV felvétel. Nem is tudom... A tegnapi fordulókon éreztem, hogy sikerülni fog. A jövő heti... az már keményebb lesz. Sajnos nem mondhatom el, mi vár ránk, de igyekezni fogok. Azt hiszem, ha nem mentem volna el életemben először ilyen válogatóra, mindig bánnám. Tulajdonképpen elégedett vagyok. Ha nem sikerül, akkor is élmény volt. Ha igen, még mindig nehéz lesz nyerni is valamit, a kamerák előtt az ember könnyen elfelejti a legalapvetőbb dolgokat is. De ennyire ne szaladjunk előre! Elég jól bírom a stresszes helyzeteket, és remélem lesz egy kis szerencsém is!

9 megjegyzés:

  1. Gratula!
    Majd szólj, ha drukkolni kell és akkor is ha nézni kell a tv-ben!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok,szorítok majd! Csak ügyesen! Az ajándékod készül,de valami mindig keresztülhúzza a számításaimat. :(

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Egy kalappal a következő fordulóhoz!
    Aztán tényleg szólj, hogy mikor szurkoljunk és mikor nézhetünk meg a tv-ben. :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Sok sikert a következőhöz!

    VálaszTörlés
  5. Gyere játszani ha van kedved!

    http://kalandozasaim.blogspot.com/2012/02/jatek-felhivas.html

    VálaszTörlés
  6. Drukkolok a jövő héthez, de az is biztos sima ügy lesz ;)

    VálaszTörlés
  7. Jól hangzik! Röviden egy pár szót tudnál írni erről a tv műsorról? Mert teljesen meg vagyok lőve, fogalmam nincs, mi lehet ez. Valamiféle tehetségkutató? Vagy műveltségi vetélkedő? Vagy hogy kell elképzelni?

    Szorítok nagyon! :)

    VálaszTörlés
  8. De szuper!:)
    Nagyon szeretem azt a műsort,ha bekerülsz,szólj,hogy drukkolhassak!:)

    VálaszTörlés