2012. jan. 3.

Az idei első terv

Itt az idő hogy elmondjam, mit tervezek a segítségetekkel az új évben először. Kaptam ötleteket, javaslatokat, de valami új motoszkált a fejemben, valami igazán érdekesre vágytam. Nem tudtam mire, csak azt, hogy más. A javasoltakból természetesen fogok néhányat készíteni, de majd később. A karos mécsestartó igazán izgalmas ötlet, érdemes átgondolni! Viszont mégis volt valami, ami megfogott, amire a családom is azt mondta, OK. Ezt viszont két embernek köszönhetem, hiszen az ötleteiket kombináltam. Tehát próbálok készíteni egy asztali hangulatlámpát (olyan váza stílusút), karneváli mintával. Jó színeset! Tegnap el is kezdtem tervezni. Készült négy különböző oldal terv. Nem tudom, minden oldal más legyen-e? Ti hogyan képzelnétek el?  Egyáltalán hogy tetszenek a tervek? Nem túl vad némelyik? Nagy valószínűséggel nem ez lesz az idén ténylegesen először elkészülő mű, hiszen van néhány fontosabb munkám is, amivel sietni kell. Ez most csak olyan bónusz. De mégis ezt nevezem elsőnek, mert ez foglalkoztatott leginkább. A tocsa pedig Vegazus-t és Latinka-t illeti. Köszönöm mindenkinek a fáradozást, de azért őszintén szólva hiányoltam néhányotokat. Legyetek bátrabbak! Addig is gyertek, olvassatok, mondjátok el véleményeteket.




5 megjegyzés:

  1. Köszi a tocsát:))
    Én nem tennék minden oldalára mintát,nekem úgy már "túl sok",és talán el is vész a minta szépsége és jelentősége. Egy oldalon viszont hangsúlyossá válna. Kíváncsi vagyok a többiek véleményére.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hát ezek nagyon-nagyon jók!!!! :) Milyen ügyes vagy!! Szerintem lehet mind a négy oldala különböző mintájú, mert ezek a maszkok nagyon jól összepasszolnak.

    Köszönöm a tocsát! :) Én is tarka lámpára gondoltam egyébként, a piros és kék színeket is hozzá akartam írni, de nem mertem, hátha mégse illenek össze annyira azok a színek.

    VálaszTörlés
  3. jók lettek, kíváncsian várom, milyen színekkel párosítod
    szerintem is különböző oldalak legyenek

    VálaszTörlés
  4. Nekem a második és a negyedik minta teszik. Így én ezzel a kettővel tudnám elképzelni a lámpát. Két ellentétes oldalra a mintát, a másik kettőre pedig sima egyszínű üveget tennék. A két maszk nekem a férfi-nő párost szimbolizálja.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az ötleteket, azt hiszem két minta lesz, a második és negyedik. A színeket még nem tudom. Nagyobb feladatnak érzem az alap elkészítését, ugyanis kölcsön adtam a fűrészgépem, de valahogy majd megoldom.

    VálaszTörlés