2011. szept. 30.

Vendég állatka

Azt hiszem, kissé csalafinta kérdést tettem fel, vagy legalábbis volt valami nagyon kézenfekvő megoldás, aztán mégsem az. Ha én válaszolnék hasonló kérdésre, valószínűleg én is a sünre tippelnék. Az nekem is olyan egyértelmű, csak sün lehet. De nem! Viszont a válaszok között volt egy zsákbamacska, ami szerintem nagyon kilógott a többi közül. Voltak emlősök, repülő állatok, de bogár, és rovar csak egy, bár az is tud repülni. Igen, igen!
Volt egy szarvasbogarunk. 

Most aztán gondolhatjátok, nagy ügy! Lehet hogy nem az, de érdekes volt nap mint nap látni. Bejárta az egész udvart, hol a fűben gyalogolt erősen, hol a farakáson időzött, időnként a szilvafán, és nagyon sokszor kapálózott háton fekve a teraszon. Na ilyenkor kellett megmenteni. Mindig a farakásra tettem, azt gondoltam, ott jó neki. Amikor nagyon sáros volt, ( a szeme teljesen befedve, fogalmam sincs mit csinálhatott, akkor volt vak) lemostam a vizes hordóban. De annyira kapálózott, hogy beleesett. Jutka azt mondta, még a végén megfullad. De jól úszott, vagy legalábbis nem süllyedt el. Aztán egy idő után eltűnt, remélem jó sora van. Most jut eszembe, tavaly is járt itt egy szarvasbogár, csak nem maradt ilyen hosszú ideig.
Viszont most senki nem kap tocsa-t. De ne csüggedjetek! Hamarosan lesz lehetőség. De vigyázzatok, nehogy megint félrevezesselek benneteket!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Csaba!
    Sajnos megint lemaradtam a játékodról, és csak utólag tudtam elolvasni a bejegyzéseidet. Azért így is élveztem. :) Remélem, legközelebb időben itt leszek, és én is veled játszhatok.
    Addig is nézz be a blogomra, vár ott rád valami! Talán túl rózsaszín neked, de remélem, azért örömmel fogadod!
    Vegazus

    VálaszTörlés